۱۲ مرداد ۱۳۹۱، ۱۶:۴۳

شجاعی:

تبدیل حجاب ظاهری به حجاب باطنی ضروری است

تبدیل حجاب ظاهری به حجاب باطنی ضروری است

سنندج - خبرگزاری مهر: معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کردستان گفت: در جامعه امروز نیاز است که حجاب ظاهری به حجاب باطنی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن شجاعی ظهر پنج شنبه در کارگروه بانوان و خانواده استان کردستان اظهار داشت: تنها حجاب ظاهری نباید مد نظر باشد و باید حجاب امری نهادینه در باطن افراد جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با ترویج مدها و برنامه های نامتناسب در پی کنترل افکار جوانان است، افزود: در هجمه های نرم دشمن تاکید بر تضعیف بنیاد خانواده و رواج بی بندوباری است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کردستان بیان کرد: برگزاری کلاس های آموزش و مهارتی در راستای نهادینه کردن ارزش ها و باورهای اسلامی می تواند موثر باشد.

شجاعی یادآور شد: برای مبارزه با جنگ نرم دشمن نیاز به تدوین سندی جامع است و به همین دلیل باید این مهم در کردستان تهیه و تدوین شود.

وی ادامه داد: جایگزینی برنامه های جانبی از قبیل ورزش، برگزاری همایش ها، برنامه های تلویزیونی و غیره می تواند در کاهش آسیب های رسانه ای در این حوزه موثر باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کردستان اظهار داشت: اگر در جامعه زنان و مردان به سمت الگوهای غربی حرکت کنند نه تنها ارزش و جایگاه خود را از دست می دهند بلکه موجب ترویج بی بند و باری در جامعه و تضعیف بنیان خانواده می شوند.

شجاعی با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از مشکلات جامعه از قبیل بی بند و باری، سرقت، اعتیاد و غیره از نبود خانوادگی سالم شکل گرفته است، گفت: نیاز است تمامی مسئولان و دستگاه های دولتی با آگاه سازی اثرات زیان بار هجمه های فرهنگی خانواده ها را از این طاعون مصون سازند.

کد خبر 1664161

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha